Politica de retur

Dreptul la retragere in 30 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu, in termen de 30 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renuntare la un serviciu expira in termen de 30 zile de la:

ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separate.

ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Daca un produs achizitionat de la VIVO ONLINE STORE SRL nu te multumeste 100%, il poti returna gratuit in 30 zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii. Trebuie doar sa completezi formularul de retur pana cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data livrarii/ridicarii si sa alegi metoda de retur.

 

Conditii generale pentru returul produselor vandute de VIVO ONLINE STORE SRL:

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit, ele se pot returna doar in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), ambalajul facand parte din produs.

Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar VIVO ONLINE STORE SRL nu poate fi facuta raspunzatoare.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului, returul va fi refuzat.

VIVO ONLINE STORE SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala VIVO ONLINE STORE SRL, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Dupa perioada de 30 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.

 

*Nota - Articolele sunt comercializate in scopuri clar definite si nu pentru a oferi sansa utilizatorului de a le folosi sub forma de imprumut.

Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul deteriorat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam sa iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza.

Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 30 zile de utilizare gratuita.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

 

Procedura de returnare:

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:

Completeaza formularul de returnare produs.

Dupa aprobarea cererii de retur, VIVO ONLINE STORE SRL va trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

Este obligatoriu sa trimiti produsul in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, documente primite. Documentele trebuiesc impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului, sau intr-un plic atasat pe cutie (in exterior).

Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Ne rezervam dreptul de a nu ridica coletele care prezinta semne de accidentare, lovire, deteriorare a ambalajului pe parcursul transportului.

 

Daca alegi rambursarea sumei platite la cumparare:

Banii vor fi returnati in contul specificat de tine in formularul de retur.

Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maximum 5 zile lucratoare.

Cookie-urile ne ajută să oferim serviciile noastre. Utilizând aceste servicii, acceptați modul în care utilizăm cookie-urile. Politica Cookie

Autentificare

Catalog

Cosul Meu

Nu sunt produse in cosContinua Cumparaturile